Varför just mina ponnys?

Ja varför har jag valt de ponnys jag har just nu? Egentligen har jag ganska svårt att fästa mig vid ponnys. Men nu tänkte jag berätta varför jag fäst mig så mycket som jag gjort i Dreammagic och Springboy.
Dreammagic 
Jag vet faktiskt inte riktigt varför jag fäst mig vid henne så mycket men hon känns så rätt. Jag älskar hennes temprament och aa allt med henne<3
Springboy 
Jag har alltid vart lite smått förelskad i den bruna fäger. När jag såg att Springboy var till salu kändes allt så rätt. Quickboy's brorsa och han var grymt lik han i ridsättet och i hantering. Han hade kommit lite längre än Dillan i ridningen vilket var skönt. Han har glimten i ögat (Dillan också). Hans livsglädje är större än de största ängarna. Han älskar att jobbas. Han älskar att bara springa. Jag älskar allt med han<3
 
 
 
Utan mina ponnys skulle inte jag vara jag.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback