Lovedale

Här kommer info om Danne!
Namn: Lovedale 
Smeknamn: Danne 
Längd: 129 mnk/b-ponny 
Ras: Jorvisik ponny 
Ålder: 9 år 
Bakrund:
Danne är födsel vet ingen om men man tror att han och hans mamma levde fria tills Danne var 2 år och blev upphittad. Mannen som hittade Danne är nu död. Mannen gav honom till sin barnbarn och det ända han sa till henne var: "Ta god hand om honom". När han var redo sålde hon honom. Det var då jag kom in i bilden. Jag tänkte länge på om jag skulle köpa han men beslutade mig för att inte köpa han. Han flyttade till en ö långt bort och bodde där i 3 år. När jag sen såg att han stog var på en hästauktion i Fort Pinta så bestämde jag mig. Han skulle bli min! Efter ca. 1 vecka så körde jag hem han. På sitt tidigare ställe hade han tävlat mycket och nu var han grymt duktig! Nu har jag haft han i typ 1 månad och jag är verkligen nöjd över mitt köp. 
"Problem": Otroligt rädd för skördeträskor. 
 
 
 
Detta var då lite info om Danne. Info om mig och Dillan kommer i andra inlägg.
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback